Telefoon

+ 31 513 744 077

Openingstijden

Ma - Vr:      09:00 - 17:00

Doordat wij een geheel andere techniek gebruiken zijn we veel goedkoper dan bestaande aanbieders zoals KPN. Al vanaf €14,95 heb je een abonnement voor 2 lijnen! Daarbij zijn de tarieven van onze belminuten wel 30 tot 50% goedkoper (afhankelijk van je belgedrag).
Ja dat kan zeker. Wij verhuizen je telefoonnummer naar ons toe. De OPTA heeft bepaald dat telefoonnummers vrij te verhuizen of te porteren zijn. Feitelijk blijven de nummers jouw eigendom.
Omdat wij gebruik maken van een geheel nieuwe techniek is het zo dat wij veel voordeliger zijn dan de bestaande aanbieders. De ervaring leert dat de gesprekskosten wel 30 tot 50% lager liggen dan bijvoorbeeld een KPN. Het exacte voordeel is afhankelijk van je belgedrag.
Ja dat is mogelijk! Het abonnementen systeem is flexibel en je kunt van maand tot maand bepalen of je meer of minder gebruikers (licenties) wil hebben. Je abonnement groeit of krimpt mee met de organisatie.
Na één jaar bestaat er een opzegtermijn van 3 maanden.
Hosted Telefonie geeft aan dat het telefoonsysteem niet op kantoor staat, maar bij ons in het beveiligde datacentrum. Het voordeel hiervan is dat er geen centrale meer aangeschaft hoeft te worden, deze staat immers bij ons. Er is alleen een goede internetverbinding nodig.
Dit is een systeem die de telefoon automatisch aanneemt. Er kan hierbij zelf gekozen worden welk bericht de beller te horen krijgt, vaak wordt er gebruik gemaakt van een keuzemenu. Op het moment dat de beller een keuze heeft gemaakt, kan deze gelijk doorgeschakeld worden naar de desbetreffende afdeling. Op deze manier is het mogelijk om het telefoonverkeer efficiënter af te handelen.
Unified messaging betekent dat alle diensten zijn geïntegreerd in 1 systeem. Denk hierbij aan vaste telefonie, mobiele telefonie, fax, e-mail en voicemail. Dit systeem is centraal te beheren en configureren Op deze manier ben je altijd bereikbaar op de manier zoals jij dat wilt.
Dit is mogelijk. Als je niet aanwezig bent, kan de centrale zo ingesteld worden dat deze na bijvoorbeeld 5 keer overgaan automatisch doorschakelt naar voicemail. Per e-mail zal dan een bericht binnenkomen met de desbetreffende boodschap in de vorm van een MP3 bestand.
Via de telefooncentrale is het mogelijk om zelf ingesproken teksten te beheren. Hiervoor dient wel een MP3 bestand opgenomen te worden die vervolgens eenvoudig toegevoegd kan worden in de telefooncentrale.

Geen antwoord gevonden?

Het is mogelijk om een bericht achter te laten of contact op te nemen. Doordeweeks zijn wij beschikbaar van 09:00 tot 17:00 en daarnaast is het ten alle tijde mogelijk om een bericht achter te laten, wij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren.

Laat een bericht achter

* Verplicht veld